close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

להשוואת ביטוח רכב - כל הסיבות לחדש את הפוליסה באינטרנט

מערכת שורשי תמוז, תשפג29/06/2023

שוק הביטוח עבר לאונליין, והמשמעות היא שניתן לרכוש ביטוח רכב בקליק באינטרנט. הפלטפורמה המהירה והיעילה ביותר לכך היא אתרי השוואות הביטוחים

תגיות:
צילום: shutterstock
ביטוח הרכב, אחד ממוצרי הצריכה המבוקשים ביותר בקרב ציבור הצרכנים הישראלי, עבר למרחב הדיגיטלי. בדומה לשירותים רבים אחרים אותם צורכים באינטרנט, גם את הפוליסה שלכם ניתן לחדש באונליין, תוך דקות בודדות. לחצו כאן להשוואת ביטוח רכב - 3 סיבות לחפש ביטוח רכב באינטרנט.

האינטרנט עזר לנו לקצר תהליכים שעד לא מזמן היו ארוכים ומסורבלים לעיתים - קניות בסופרמרקט, העברת כספים, קביעת תורים לקופת חולים, הזמנת אוכל מבחוץ ועוד המון פעולות יומיומיות שאנו לא יכולים לדמיין את עצמנו מבצעים בשום דרך אחרת. כעת כששוק הביטוח עבר גם הוא למרחב הדיגיטלי,
צילום: shutterstock
תהליך חידוש ביטוח הרכב הפך פשוט, מהיר ויעיל יותר. לחצו כאן להשוואת ביטוח רכב וגלו 3 סיבות טובות לחפש את ביטוח הרכב שלכם אונליין.

לחצו כאן להשוואת ביטוח רכב ותחסכו זמן יקר
ברגע שמחפשים הצעות ביטוח בשיטה המסורתית, תישאלו פעמים רבות על העבר ביטוחי שלכם ועל הנהגים הנוספים שאתם מצרפים לפוליסה – בני כמה הם, כמה שנים יש להם רישיון נהיגה ופרטים נוספים אודותיכם ואודות הרכב שברשותכם, אותם חברת הביטוח צריכה לדעת על מנת לבנות פרופיל מדויק שלכם כמבוטחים פוטנציאליים. תהליך זה עשוי לקחת זמן.

תהליך ההרשמה הופך מהיר יותר כשעוברים לאינטרנט. כשמחפשים ביטוח רכב באתרי החברות עצמן, ממלאים את הפרטים האישיים ופרטי הרכב באופן דיגיטלי. אין ספק שקל יותר להקליד את הפרטים במחשב, אך זו פעולה שתצטרכו לחזור עליה שוב ושוב, כל פעם עבור חברה אחרת אצלה תרצו לבדוק הצעות ביטוח.

מנגד, כשמחפשים ביטוח רכב באתרי השוואות הביטוחים, ובניהם, בסטי, כל אותם טפסים מייגעים מתנקזים לשאלון קצרצר שמסכם את כל הנקודות הרלוונטיות לרכישת ביטוח רכב, אותו תצטרכו למלא פעם אחת בלבד כדי לחפש הצעות ביטוח. בסטי כבר יזכור את מספר הרכב שלכם, צ'יק צ'ק תעברו למנוע החיפוש ולחצו כאן להשוואת ביטוח רכב.

לחצו כאן להשוואת ביטוח רכב ותכסו את רוב שוק הביטוח בקליק
יתרון נוסף משמעותי להשוואת ביטוחים באינטרנט הוא ההיצע הגדול שנחשפים אליו בכל קליק על העכבר. כשמחפשים ביטוח רכב אונליין באתרי חברות וסוכנויות הביטוח, רואים בכל פעם רק את ההצעות של חברה או סוכנות נקודתית, ולא את מכלול האפשרויות העומדות לרשותכם. בבסטי, אתר השוואות הביטוחים הגדול בארץ לעומת זאת, תכסו את רוב שוק הביטוח.

תגלו הצעות ביטוח מטעם חברות וסוכנויות שבשיטה הקלאסית לא הייתם מגיעים אליהן כלל. בבסטי תוכלו לסנן את תוצאות החיפוש על פי פרמטרים רבים, ביניהם - חברות ביטוח. תוכלו להחליט אילו חברות ביטוח להציג בתוצאות החיפוש ואילו להשמיט, על פי השיקולים והצרכים שלכם.

מחפשים הצעות ביטוח בהתאמה אישית
נקודה שלישית ואחרונה, הזכרנו מוקדם יותר את שלב ההרשמה לאתרי השוואות הביטוחים, כיצד הוא חוסך לכם זמן יקר. יש לו יתרון נוסף – קביעת הצעות הביטוח שיעלו בגורל. כל אותם פרטים שממלאים בחלק זה, ישמשו את מנוע החיפוש בהתאמת הצעות הביטוח לנתונים שלכם ושל הרכב אותו מבקשים לבטח. באתר בסטי למשל, תוכלו לסנן את הצעות הביטוח המותאמות על פי גובה השתתפות עצמית, לבחור את טווח המחירים הנכון בשבילכם.

בנוסף, תבחרו להציג רק את ההצעות הזולות ביותר, או ההצעות המומלצות על פי גולשי האתר. לצד זה תגלו שורה של פרמטרים שמקנים הנחה בביטוח הרכב: רכב שנוסע מעט (תבחרו את מכסת הקילומטרים המשוערת שהרכב שלכם נוסע בשנה בממוצע, מבין מספר אפשרויות נתונות), מגורים בקיבוץ, רכב שני במשפחה ועוד. אם אחד או יותר מהפרמטרים הללו רלוונטיים עבורכם - תוכלו לפתוח את הדלת להצעות ביטוח איכותיות במחירים משתלמים ונוחים יותר.

ברגע שתמצאו מספר הצעות ביטוח מקיף או צד ג' שמעניינות אתכם במיוחד, לחצו כאן להשוואת ביטוח רכב ובסטי ישווה אותן בשבילכם באופן אוטומטי. יניח אותן זו לצד זו ויראה לכם את הדמיון והשוני ביניהן, כדי לעזור לכם לקבל החלטה מהירה ומושכלת.

מחדשים את ביטוח הרכב מכל מקום, מבלי להתאמץ
שוק הביטוח עבר לאונליין, והמשמעות היא שניתן לרכוש ביטוח רכב בקליק באינטרנט. הפלטפורמה המהירה והיעילה ביותר לכך היא אתרי השוואות הביטוחים. האתר הראשון והמוביל בתחום כיום בישראל הוא בסטי. בו תמלאו את הפרטים שלכם ושל הרכב שלכם, תעיינו בהצעות ביטוח בהתאמה אישית, ממיטב חברות הביטוח בשוק המקומי ולחצו כאן להשוואת ביטוח רכב ב-2 דקות או פחות. באופן הזה, תחפשו הצעות ביטוח מכל מקום, בכל זמן. תצאו עם הצעת ביטוח במחיר משתלם, עם כל הכיסויים הנחוצים ליצירת מעטפת ביטוחית יעילה, מדויקת לצרכים שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה